Правила, умови реєстрації та надання гарантії на продукцію SAVEN™
ШАНОВНИЙ КЛІЄНТЕ!
Наша команда вітає Вас з придбанням продукції SAVEN™. Сподіваємось, що камінна топка або решітка SAVEN гармонійно доповнить інтер’єр Вашої оселі, наповнить її теплом, затишком та приємними емоціями.
Піклуючись про безпеку своїх клієнтів, ТОВ «СЕЙВЕН» наполегливо просить ознайомитись з правилами монтажу та експлуатації продукції, визначених в документації виробника, що додається до кожного виробу, умовами гарантійного обслуговування та ОБОВ’ЯЗКОВО зареєструвати придбаний товар (форма вище), щоб отримати офіційну гарантію!
НЕ ЗАРЕЄСТРУВАВШИ ГАРАНТІЙНИЙ ТАЛОН - ГАРАНТІЯ НА ТОВАР НЕ ДІЄ!
ПРО РЕЄСТРАЦІЮ ГАРАНТІЇ НА ПРОДУКЦІЮ SAVEN™
Звертаємо увагу! Разом з замовленням покупець отримує гарантійну етикетку (приклад на фото «Гарантійна етикетка»)
На цій гарантійній етикетці вказаний унікальний серійний номер продукту, модель придбаного товару та QR-код, який містить у собі посилання на сторінку реєстрації гарантії та унікальний код продукту.
ПРОЦЕС РЕЄСТРАЦІЇ ГАРАНТІЇ
Зареєструвати гарантію клієнта має офіційний партнер SAVEN™, який зобов’язаний надати покупцю гарантійний талон. Самостійно можна пройти реєстрацію за допомогою пристроїв (смартфону, планшету, комп’ютера…), які мають доступ до мережі інтернет:
КРОК 1. На офіційному ресурсі SAVEN™ в Україні saven.ua перейдіть в розділ "ГАРАНТІЯ" або скануйте QR-код вказаний на гарантійній етикетці (*сканування QR-коду відбувається за допомогою камери (для IOS) чи завантаженого з Play Market додатку (для Android).
КРОК 2. В полі "Телефон" введіть номер мобільного, на котрий Ви реєструватимете придбаний товар SAVEN™
КРОК 3. Після чого, введіть код із sms-повідомлення, який прийде на вказаний номер у поле, яке появиться на сайті.
КРОК 4. Далі, необхідно правильно заповнити поля, які появляться:
- «Унікальний серійний номер» - серійний номер, який вказаний на етикетці
- «П.І.Б» - Прізвище Ім'я По батькові людини, на яку реєструється гарантія
- «Область/Місто» – адреса інсталяції камінної топки чи решітки SAVEN™
- «E-mail» - електронна адреса людини, на яку реєструється гарантія
КРОК 5. Ввівши дані – натисніть кнопку «Зареєструвати гарантію». Якщо серійний номер вірний – у Вас появиться інформація, що Ви успішно зареєстрували даний продукт та з’явиться посилання, перейшовши на яке, Вам завантажиться «Гарантійний талон».
КРОК 6. Завантажте та збережіть Гарантійний талон до моменту закінчення дії гарантії. Як підтвердження, гарантійний талон прийде на вказаний Вами e-mail та в смс-повідомлення з номера SAVEN, яке також буде містити посилання, перейшовши за яким, Вам завантажиться «Гарантійний талон».
ВАЖЛИВО! В разі відсутності гарантійного талона, будь ласка, звертайтесь до продавця даного товару.
Дотримання правил монтажу та експлуатації продукції SAVEN™ забезпечить комфортне та безпечне її використання впродовж всього терміну експлуатації.
Дякуємо за Ваш вибір!
ВІДСУТНЯ ГАРАНТІЙНА ЕТИКЕТКА?
У випадку, якщо Ви придбали товар SAVEN™ і відсутня гарантійна етикетка - зверніться до продавця даного товару, щоб допоміг зареєструвати Вашу камінну топку чи вентиляційну решітку.
ПРАВИЛА ГАРАНТІЙНИХ ВИМОГ
Загальні положення гарантії
- Гарантійним Талоном Товариство з обмеженою відповідальністю «СЕЙВЕН», іменоване надалі «Гарант» гарантує належну якість матеріалів і виконання продукції та, в разі виявлення виробничих дефектів та недоліків у виробах, бере на себе зобов'язання по задоволенню вимог споживачів щодо усунення цих недоліків відповідно до вимог чинного законодавства про захист прав споживачів.
- Гарант зобов’язується безкоштовно усунути недоліки чи виробничі дефекти, виявлені протягом гарантійного терміну експлуатації виробів згідно з умовами, викладеними в оригінальній гарантії виробника та у цих правилах гарантійних вимог шляхом виконання ремонту виробу або окремих його деталей, а у разі неможливості – шляхом заміни на виріб належної якості.
- Ця гарантія не виключає, не обмежує та не припиняє права споживачів, передбачені законодавством про захист прав споживачів
- Гарант залишає за собою право відмовити в гарантійному обслуговуванні в разі недотримання викладених нижче правил гарантійних вимог.
- Товар придбаний за кордоном не підлягає гарантії на території України!
Гарантійні зобов’язання виникають в наступних випадках:
- Право на гарантійне обслуговування має власник оригінальної продукції за умови пред’явлення зареєстрованого Гарантійного талону та документу, який підтверджує її купівлю-продаж (чек, видаткова накладна). Документ купівлі-продажу повинен містити: дату продажу, назву та маркування конкретного виробу, його серійний номер (за наявності), контактну інформацію, печатку та підпис продавця і покупця.
- Право оформлення та видачі (реєстрації) Гарантійного Талону від імені Гаранта мають Сертифіковані Дилери. Гарантія поширюється на продукцію, яку було придбано в Сертифікованого Дилера та встановлено на території України.
- Період дії гарантії починається з моменту покупки і вказується в документі купівлі-продажу. Документ без дати, печатки, підпису продавця, з пошкодженнями або виправленнями в тексті вважається недійсним.
- Монтаж та налагодження виробів повинен бути здійснений кваліфікованими спеціалістами з-поміж сертифікованих дилерів чи монтажників. Сертифікований Дилер, спеціалісти якого встановили виріб, несе відповідальність за правильність і якість установки. При залученні до виконання монтажу сторонніх спеціалістів, особа, яка претендує на право гарантійного обслуговування, повинна забезпечити дотримання вимог до монтажу, визначених в документації виробника, що додається до виробу.
Гарантійні зобов’язання НЕ виникають в наступних випадках:
- якщо виріб використовується не за прямим призначенням
- якщо недоліки виникли внаслідок механічних пошкоджень виробу або внаслідок внесення непередбачених виробником змін в конструкцію виробу
- якщо недоліки викликані дією непереборної сили, навмисними або необережними діями (бездіяльністю) споживача або третіх осіб (пошкодження електричним струмом, пожежа, підтоплення, паводок, потрапляння всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин та ін.)
- якщо недоліки виникли внаслідок інсталяції, здійсненої без дотримання вимог до монтажу, визначених в документації виробника, що додається до виробу;
- у разі порушення правил і умов експлуатації виробу, зокрема внаслідок використання нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів (палива), що не відповідають рекомендаціям виробника та недотримання інших вимог, визначених в документації виробника, що додається до нього;
- якщо виріб має сліди спроб некваліфікованого ремонту або інших дій третіх осіб, які спричинили втрату його споживчих якостей
- неправильну роботу виробу, спричинену зовнішніми чинниками, незалежними від Гаранта
- Гарант та Сертифікований Дилер не беруть на себе витрати з організації суміжних робіт, пов’язаних із забезпеченням вільного доступу до вузлів і агрегатів виробу для його гарантійного обслуговування, установки чи переустановлення замурованих виробів.
- гарантія не поширюється на скло та ущільнювачі, а також запчастини, пошкоджені в результаті необережного поводження з виробом або:
- застосування не деревини, а іншого палива;
- завантаження топки дровами на максимум;
- занадто інтенсивного розпалювання вогню в нерозігрітій топці;
- заливки топки водою;
- механічних пошкоджень;
- недотримання інструкції з монтажу;
- розпалювання вогню в недобудованій конструкції каміна;
- корозії - топку слід берегти від вологості;
- поганої тяги в димоході;
- ушкодження внаслідок транспортування.
Відшкодування
- При наявності претензій до виробника, покупець повинен звернутись до Сертифікованого Дилера, в якого здійснював покупку, якщо Дилер не виходить на зв’язок, в такому випадку, відправити письмову вимогу (протокол скарги, посилання для завантаження матеріалів) для усунення несправностей / заміну товару, на електронну пошту: info@saven.com.ua
- Спосіб усунення недоліків продукції обирає Гарант. Здійснення гарантійного обслуговування може здійснюватися як за місцем експлуатації продукції, так і у авторизованих пунктах сервісного обслуговування, визначених Гарантом.
- Для реалізації гарантійних зобов’язань Гарант має право залучати Сертифікованого Дилера.
- Гарант не несе відповідальності за можливу шкоду, прямо або опосередковано нанесену продукцією людям, домашнім тваринам, майну в разі, якщо це сталося в результаті недотримання правил і умов експлуатації, монтажу умисних або необережних дій (бездіяльності) споживача або третіх осіб, недотримання правил і умов експлуатації, передбачених документацією виробника, встановлення виробу некваліфікованими фахівцями.
Окрім цих умов гарантійного обслуговування, консультативну та практичну допомогу щодо використання та експлуатації виробу здійснюють Сертифіковані Дилери. Наполегливо рекомендуємо систематично залучати кваліфікованих спеціалістів для здійснення сервісного обслуговування та профілактичного обслуговування роботи виробів.